• Anti-AGin: alkoholismem proti vráskám
Konečně si někdo uvědomil, že aby protivrásková péče fungovala, musí být pravidelná. K tomu je třeba, aby uživatelky bavila, nebo ještě líp, aby se přímo těšily na její použití. První protivráskový Gin se 40% lihu a 9 gramy kolagenu je na světě a já vám přináším krátkou recenci: po celou dobu, co jsem se pravidelně mazala, jsem žádné vrásky neviděla (dokonce ani na kamarádkách a na manželovi, tak je to účinné!), povzbudilo mne to i duševně a pár dní po dobrání mi nějaké vrásky byly úplně fuk. Poté, co jsem se vrátila z léčebny, vypadám zase skvěle a potvrzuji, že to funguje a můžu Anti-AGin vřele doporučit.
V Japonsku už dávno jede móda omlazujících potravin s vysokým obsahem kolagenu, ke stolu do těch nejznámějších restaurací musíte přes pořadník a ceny v kolagenových koutcích foodmarketů už dávno pokořily bio a fair trade potravu. Na tuhle vlnu omlazování naskočil PR specialista, když mu britská hotelová síť Warner Leisure Hotels dala zadání: udělejte kampaň, která nám přivede mladší klientelu!
Průměrný věk zákazníka wellness hotelů Warner Leisure byl 75 let. Služby a vybavení vyhovovaly věku klientů, poklidná zábava anglického venkova, pohodlí bez schodů a úzkých chodeb. Měkká strava, zástupy personálu, který vám dopřeje luxusní klid při popíjení džinu v klubovce u krbu. Za odpovídající cenu. Ale klientela ubývá a bylo potřeba přitáhnout novou generaci, lidi pod 55 let. A tak na radu PR manažera hotel omladil služby, zavedl noční tanec (ne, není to dance floor) a něžné sporty, a aby si je zákazníci mohli vychutnat do systosti, nabídl taky omlazení těla – namixované v nejoblíbenějším drinku.
Nechali připravit koktejl z omlazujících bylinek a kolagenu jako základ klasického Ginu, který nazvali Anti – AGin. Jeho složení je dokonale parfémové (tady se podívejte pro sorvnání na složení vůně GIN FIZZ / Lubin a poznámku k JUNIPER / Penhaligons.) Tvůrčí tým, a taková práce by mne hrozně bavila, se snažil zůstat chutí co nejblíž klasice a tady jsou tedy ingredience (kliknutím na název se dostanete na parfémy, které tuto složku obsahují): kolagen, jalovec, kořen anděliky, koriandr, lékořice, kardamom, lopuch, kopřiva, Gotu kola (pupečník, příbuzný břečťanu), heřmánek, zelený čaj, vilín, tea tree olej.
Samozřejmě k dokonalé receptuře patří i několik veselých koktejlů, třeba Sixty going on Fortini, Skin Tonic, Silver Fizz.
Když spustili kampaň, zaznamenali tak obrovský zájem, že nejen, že obsadili hotely, ale navíc se rozhodli původně reklamní alkohol uvést na trh jako regulérní produkt. Je demokracie, proč bychom my, středoevropské fifleny, měly zůstat ochuzené o takovou zbraň proti vráskám? Prodává se prostřednictvím anglického e-shopu Drink supermarket za 34,99 liber. Bohužel – trvale vyprodáno.
Zdroj obrázků: Anti A-gin
You made my day!!! :-))))) Rozsekalas mě v pondělí ráno! Proč myslíš, že vypadám tak mladě !-))