ETAT LIBRE d´ORANGE ft. OGILVY vs. COQUILETTE and TAUER and VERO KERN etc.

Z nedostatku času zanedbávám rubriku parfémový marketing, což mne hodně mrzí, protože se toho tolik v art parfumerii děje! Niche prducenti začali vydělávat a jakoby objevili ty prapůvodní, krásné marketingové nástroje z učebnic Philipa Kotlera. .
Krásné a srozumitelné point of sales – klasické aranžování výloh aranžérkou, ne jednotné velkoplošné kartony chrlené tiskárnou s přihloplými hesly; velkoplošné polepy na výlohy – to je obrovské umění, vybrat správný motiv a umístit ho tak, aby zboží nezakryl, ale podpořil; video commercialy, které nikdy nepůjdou do televize (i když u Lutense člověk nikdy neví) a proto můžou být dlouhé, důmyslné, pěkné, nemusejí za každou cenu upoutat pozornost a hned v první minutě ukázat “prdel-kozy” (upozorňuju, že jde o oficiální marketingový terminus technicus, to jsem zvědavá, co to zase udělá ve vyhledávačích s mýma stránkama).

Reklama Coquillete Paris na výloze prodejny Essenzaltro ve Fano (Itálie). Krásná reklama našla geniální umístění. Obrázek do učebnice do kapitoly "Co se povedlo".

Reklama Coquillete Paris na výloze prodejny Essenzaltro ve Fano (Itálie). Krásná reklama našla geniální umístění. Obrázek pro  učebnice merchandisingu do kapitoly “Co se povedlo”.


Tiskoviny na drahých papírech, katalogy s krásnýma fotkama nebo obrázkama bez mořských umrlkyň (jako – všimli jste si, jak vypadají modelky na reklamách v Sephoře, ne?). Vypadá snad ….sátiletá Vero Kern hůř, než Natalia Vodianova?
Zdroj: web Vero Kern

Tak vypadá Vero Kern osobně
Ⓒ Vero Kern


Obaly, krabičky, papírky a vzorečky s vymazlenýma (to je fuj slovo!) vychytávkama – už jste se někdy dívali na Tauerovy zkušební papírky proti světlu? Už se těším, až se tvůrci vůní vrhnou na reklamní předměty, to bude žůžo!

Myslím,že lidé kolem niche parfumerie jsou dostatečně tvůrčí, ví, kolik práce dá vydělat nějaké peníze a nechce se jim je cpát kreativním agenturám, které vlastně ani nejsou moc kreativní, jen papouškojí dokola jeden refrén pro všechny klienty, s malými nuancemi. To je ideální kombinace pro reklamu a doufám, že ještě nějakou dobu nezačnou malí parfuméři příliš vydělávat a budou si reklamu dělat sami.

Protože…protože první vlaštovka už je tady. ETAT LIBRE d´ORANGE, který tak rád šokuje, se spojil s nadnárodní agenturou Ogilvy. Když David Ogilvy, jeden z otců-zakladatelů reklamního průmyslu, se svou maminkou v roce 1949 v Londýně zakládal reklamní agenturu, asi netušil, že jednou si u něj v agentuře bude stříkat tlustý elektrikář voňavku za slipy.


Chápu, že je to v duchu značky. Chápu, že to tak klient chtěl. Práce je odvedena vysoce profesionálně. Ale stejně…není to už moc komerce? Příliš “chci prodávat a všechno a všem”, víc než “máme krásné a duchaplné voňaky”? Líbí se vám spot? Všímáte si parfémové reklamy? Co se líbí, co má od vás palec dolů?
podpis_ROM

You may also like...

2 komentáře

  1. dzona napsal:

    Vero Kern není špatná, ale ještě víc se mi líbí výhoha s jejími flakony mezi cihlami v curyšské Parfumerii Süsskind. Líbí se mi ten kontrast hrubého a fajnového. U toho bych se zastavila, i kdybych nevěděla, co to je. Takže aspoň pro mě je to dobře udělané.
    Našla jsem tu fotku jen na jejím facebooku, tak nevím, jestli se to tu rozbrazí.

  2. derad napsal:

    Ta Etat reklama je genderově nevyrovnaná. Ještě to chce nabídnout variantu s trenkama. Nejlíp medvědíma.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..