• Na co si muži rádi sahají? VALENTINO UOMO 2015
Vůbec bych si jí nevšimla, kdyby mi Derad pokaždé, když kolem ní jdeme, nezapomněl roztouženě říct „Vidíš ten flakon? To je nádhera! Jako stará whisky…“. Samozřejmě mluví o verzi z roku 2014. Flakon je krásný, vůni jsem nezkusila a teď přemýšlím, jestli jsem neudělala chybu, když vidím tuhle koláž. Zobrazuje totiž hlavní komponenty vůně.
A k tomu ten kouzelný spot plný legend (sledujte nosy hlavního hrdiny a jeho dívky, znáte ty pověry, že?). Chlapům se hrozně nelíbí, že je to nuda. Mně se líbí všechno: starý Mercedes SL190, chlápek ve střihu Mastroianiho, noční Florencie, ranní Florencie, holka, dekadentní večírek ve stylu La Dolce Vita, muzika Paola Conteho, ty obrovské stromy v zahradě…
https://www.youtube.com/watch?v=Y15lOQ0OBR8
Pro rok 2015 zkušený Olivier Polge připravil lehce reformulovanou, odlehčenou verzi. Káva jee potlačená, vypíchnutáý je bergamot a oříšky. Nugátová báze (v parfému není čokoláda, ale „gianduja“ – cukrovinka, podobná našemu nugátu nebo nugetě).
Mne ale upoutal ten černý flakon: povrch skla je upravený tak, aby mužům připomínal na omak to, co rádi a často drží v ruce. Jejich mobilní krámky. No, to jsem úplně nemusela vědět, ale černý flakon se mi líbí a číhám…
Pěkný klip 🙂 jen je to v Římě, ne ve Florencii…
No toto! Díky! 🙂
Flakon nádherný, ale nic z těch ingrediencí ve formě vůně bych na sobě nosit nechtěla. Nebo možná jo, konečně by mě přešla chuť na sladké.
Aha….tak to zítra zažiješ překvapení. 😀
Ta vůně mě až tak neokouzlila, jen ten flakon. A ta reklama je taky krásná.