Estée Lauder: Bronze Goddess 2008 (Sex on the beach) + pochvala Sephora Benefit Brow Bar
Na koncii července mám narozeniny, což mne vede k nekontrolovanému nakupování „přece si musím udělat radost, dokud jsem mladá“ a taky jsem se zase nechala dobrovolně ponížit v Sephora Brow Baru „To je fakt divné, že vám tady nic neroste“. A můj šéf má novou libůstku, a to „narozeninové podpaždí“; když jsem se objednávala na „narozeninoví obočí“, tak se chtěl přiobjednat právě na tuto úpravu, na což slečna reagovala „obočí mu klidně udělám, ale TOHLE ať ukazuje svojí staré“. Mimochodem, narozeninové obočí je nejlepší dárek, který každoročně v rámci různých věrnostních klubů a kartiček dostávám. Sice si stejně větší část zaplatím (barvení řas a obočí), ale technologie je perfektní, holky ze Sephory jsou bezvadně vyškolené a dělají filmové obočí a ještě poradí, jak to dolíčit, abyste vypadaly jako pin up girls z krabiček Benefitu. A hlavně mne to přinutí nějakou dobu zase chodit na obočí, pak přestanu…a oni mi to zase za rok připomenou. Ohromná spokojenost.
K těm nákupům: zase jedna mikrorecenze. Shodou náhod jsem jsem si včera navíc vyzvedla dvě vintážky, po kterých jsem dlouho šla. Escadu Lilychic, tu už znáte, i když chápu, že leckdo nechápe. A Bronze Goddess, letničku od Estée Lauder z roku 2008 (s kolečkem). EL dělá každý rok v této řadě letní vůni, každý rok je jiná, pokaždé celkem povedená (na to, co se od ní očekává) a pokaždé překvapivě drahá (na to, co se od ní očekává). Já jsem si vyhlídla tuhle, ale než jsem se rozhoupala, zmizela z pultů a limitky tradičně moc v inzercích nebývají, je jich mezi lidem málo. Pátrám po ní pátý rok, několikrát jsem narazila na parfémový olej, minulý týden jsem vyhlásila pátrání i tady, s Katerynou jsem na srazu před týdnem probírala potenciál vanilkovo-kokosových vůní a hele: když si něco moc přejete, tak to dostanete. Vynořila se a dokonce za bezva cenu.
Složení Bronze Goddess je jednoduché a je to přesně vůně, kterou očekáváte od opalovacího krému. A to jo, to já občas chci. Tiaré, kokos, mlíko a vanilka a papírové tóny. Pozor, ne kokosové mlíko – kokosové mlíko voní úplně jinak. Tohle je vůně sušené kokosovoé moučky a plnotučného kravského mléka, z jakého se kdysi dělaly krémy Nivea. Papírový tón je podobný papyrusu z Dzonghky, asi zpracování vetiveru. Dohromady to má vzdušnou, něžně kokosovou vůni, lehce květinově nasládlou, na mléčném základě. Jde do prostoru a vytváří okolo vás dojem, že se právě vracíte z pláže. A to chi. Vydrží překvapivě dlouho, na to že jde o koncentraci Eau Fraiche a můžete se s ní vonět na sluníčku. No a ke standardu patří elegatně luxusní opalizující lahvička se zlatým víčkem a hezkým logem.
Určitě zkuste i tu letošní.