• COSTUME NATIONAL: So Nude (nuda, nuda, šeď, béž)

Abych pravdu řekla, zůstává mi skryto řešení hádanky, co tahle značka dělá mezi uměleckými parfuméry. Mají krásné flakony, designově povedená série 21, tak jak ji měli na Esxenci  loni ve čtyřech barvách a k tomu pásečky, kabelečky a peněženky byla fakt povedená. Dělají překrásné boty, to stojí za zagooglení, protože ty podpatečky jsou tak delikátní, jemné a nebezpečné. Ale proč za každou cenu musejí vařit lektvary a ještě mít stánek spolu s MEMO a Yosh, proboha?

Ve prospěch MEMO jsem zaujatá, moje oblíbená značka, ale vůně Yosh jsem v recenzích hodnotila dost zle, ani nevím, jestli tam byla nějaká, co by se mi líbila. Nicméně pořád mi přijdou jako naprosto jiný level než CnC. Něco jako nejhorší BMW při srovnání s nejlepší Dacií – po čem byste sáhli? Ne, s tou Dacií to přeháním: já sama mám 3 vůně CnC, podlehla jsem výhodné nabídce, docela se mi líbí, hlavně ty svěží růže v růžových flakonech, a vůbec je nenosím. Mam i Scent Intense, u kterého jsem podlehla mediální masáži, nejlepší ambra a santál desetiletí…proč já vlastně vlastním santál? Přesto nejsou tak špatné, abych se jich zbavila sama, první stovce, co šla do bazárku, unikly. Jestli je někdo chcete, tak mi napište, nechám se lehce přemluvit. No tak jo, tak Škodovka by to mohla být.

So Nude mne na Pitti překvapila hodně. Já jsem ji totiž měla už vyzkoušenou. Den před výstavou jsem ji zkoušela v La Rinascente, což je normální multibrand obchoďák (kosmetika, kabelky, šperky, hadříky). Ten florentský není moc velký a ani zásobený, top značky nenabízí, ale So Nude měli. Líbila se mi barva a povrch flakonku, vypadal jako luxusní nude lodičky od Louboutina, a pak se mi líbil ten vtip s přeházenými slabikami. Nelíbil se mi vizuál reklamy, nuda desnuda, no ale mezi mainstreamem mu to slušelo tak akorát. Stříkla jsem si neuváženě na ruku a pak jsem byla znuděná…znechucená až do večera. Musím přiznat: výdrž. Nekonečná, nekonečně otravná. Jak je nudný vizuál, tak je nudná vůně. Totiž tak pro sebe si myslím, že si v CnC vzpomněli, jak byla fajn Scent Intense, tak vyhrabali recept, přidali do ní trochu té módní tuberózy, posílili pačuli a zase to vrhli na pulty. Akorát ji udělali trochu plošší, složky jsou takové nijaké, nezajímavé, nerozvíjí se, ono to vlastně ani nikoho už nezajímá. Prostě taková ta postmoderní klasika postavená  na prvním dojmu, co se stříkne v Sephoře na papírek a do šesti sekund hot nebo čehý, kupuj nebo zkus další. Co se povedlo je tělesnost vůně, i bez nápovědy připomíná vůni lehce zpocené pokožky a řekla bych, že tón vůně přesně odpovídá barvě flakonu a vizuálu (ale marketing v CnC umějí, o tom žádný spor s nikým nepovedu, to vím). Kdyby Burberry už nikdy nic neudělalo s Body, tak So Nude může být její trendy náhradnicí (ach, ty originální názvy).So Nude vizuál

No a tahle so nude Nude najednou má stánek kousek od Grossmithů! Nuda, která se prodává v obchodním domě vedle Lolitek. No nenairitovalo by vás to? Na rozdíl od Grossmithů s kompletní devítkou i rodinkou měla tahle jediná vůně celý čtvrtkruh, takhle velký stánek tam měl málokdo. A ve stylu vůně – zoufale nudný. Já vlastně ani nevím, proč jsem o téhle nudě napsala ten dlouhý, nudný článek. Asi proto, že se mi u něj dostalo takového malého zadostiučinění: italské hostesky jsou absolutně netečné. Jakmile u stánku nestojí majitel značky nebo někdo z rodiny, tak jste za obtížnou hmyz. Stánek So Nude provozoval italský distributor CnC a starala se o něj najatá postarší hosteska. Jestli tam stála třetí den, tak se nedivím, že se byla k smrti znuděná.

No a to se nelíbilo italské novinářce aka rudé lítici, která se dožadovala tiskových materiálů, zkoušky a informací. Hostesce se očividně někde delší dobu zašívala, rudá lítice na ni totiž ječela, že už tam čeká půl hodiny (asi byla z PR agentury značky), což hostesce bylo úplně u nudy, koukala na ni naprosto nezúčastněně (je možné, že si ty hostesky občas z Nudy cvaknou?) a pak jí řekla, ať si to zkusí sama. Lítice byla tak šokovaná, že zkusila a vypadla.

So Nude

(Bohužel stejně znuděná hosteska byla i u Testa Maura, který má novou vůni, takže jsem se zase nic nedozvěděla. Zřejmě si ji platí za hlídání úniku informací, protože to byla ta samá, co v Miláně. Evidentně je jejím posláním nic neříkat).

Nuda, co?

You may also like...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..