• Nazí chlapi a parfémy, trapas nebo nádhera?

Jako nahatí. Ne ve slipech nebo rozepnutých džínách. Myslím fakt bez a chci vás tím zahltit.

(Jestli tenhle článek bude číst někdo pod 30, tak mne asi zažaluje, protože dnes u nás na blogu vyšel nesexističtější článek ever.)

Prsa v reklamě, estetické klišé. Ale penis? Co penis?

Zatímco svlečené (hubené) ženské můžou dnes vytrčit do objektivu leccos, aniž by se nad tím běžný spotřebitel reklamy z billboardů, videí nebo stránek magazínů pozastavil, mužská nahota pořád obecenstvo rozrušuje. Přitom nejde o nic nového.

Zdroj: Pinterest.com

Co bych si zase plácala játra: první se v parfémové reklamě objevil nahatý Yves Saint Laurent, všichni tu fotku znáte, zásadní bylo, že vypadal jak ženská. Přesto byl společenský skandálek. Pak se to 30 let mlelo, až se zase u YSL, objevil v reklamě penis. A zase skandálek. Takový, že reklama sice nebyla zakázaná, ale YSL sám usoudil, že bude lepší fotku vyměnit a tak krasavec Samuel de Cubber vystrčil místo ohanbí do objektivu chlupaté podpaží.

Celou tu story, pokud jste ji nečetli, najdete tady:
Nahý YSL 1. Kdo chce vidět nahého muže?
Nahý YSL 2. Ty máš svaly, já mám čáry
Nahý YSL 3. Konečně penis!

Dneska s vámi chci konzultovat něco jiného. Povrchního. Bez výkladu, či souvislostí. A to: líbí se vám nahatí chlapi na fotkách s parfémy?

Pro účely našeho konzilia jsem sesbírala doličné fotky, roztřídila jsem je podle mého vkusu a vás bych ráda poprosila, abyste je okomentovali. Ženy, muži, na pohlaví nezáleží, klidně ať se vyjáří i ti, kdo ho nemají nebo si nejsou jisti.

Rozjezd naostro

Tak pro začátek si dáme Samuela, aby vás pak už nic v dál nepřekvapilo. Osobně v penisu nic estetického nevidím, ale tento akt se mi líbí, nejde o porno a Samuel je sladký, svaly i chlupy tak akorát a ten účes George Michaela… Za mne: ano. Klidně opakovat.

Zdroj: www.dazeddigital.com

Na začátku byl stydlín

Ale úplně prvního naháče do reklamy přivedl Dior, perem René Gruau. Tak cudně, vkusně a stydlivě, takového Dellona chce doma každá lady.

 

Klučíci, obzvláště rafinovaná sorta

A moje nejoblíbenější kategorie. Ráno vám přiveze na kole rohlíky, pak skočí na plavání, po přednáškách zajde na judo a večer tráví s kamarády a kamarádkami v Mense. Babičce kupuje každé vánoce barevný kalendář s kočičkami, mamince šátek od Hermése a s tatínkem hřebelcuje koně. Tetičky mu pečou čokoládové bábovky a on s nimi plká u čaje s mlékem o kriketu. Roztomilý kukuč použije jako braň, aby ho paní na poště pustila ve frontě před sebe a úřednici v bance políbí ruku. A ve volných chvílích fotí hanbaté reklamy. Jen houšť!

 

Zdroj: www.thenotice.net

 

Trochu blbé, ale hezké

Vlastně ani tak blbé nejsou. Jenom se prostě berou moc vážně. A to je srandovní. Přesto jsou hezcí, i ti muži, i ty reklamy. Vlastně se mi dost líbí, ukazují to podstatné, jde o poctivé a profesionální reklamní řemeslo. Klidně v tom pokračujte.

Prostě pěkné

Možná to ani nebyl záměr: nafotit tak jednoduché a prosté obrázky, že na nich nikomu nebude nic vadit. Třeba se jen reklamnímu umělci nepodařilo dostat do fotky manýru, pózu, klišé. Protože to je v reklamě neobvyklé. Možná to tak mělo být, možná je to náhoda, ale znáte to: v jednoduchosti je krása.

Zdroj: www.vintageadbrowser.com

Gay estetika, tak výjimečná

Baví mne přímočaré vyjádření sexuality v gay kultuře: přehnaná velikost všeho, chlupy, kníry, ostré rysy, ženské postoje… takové panenky Barbie s břichem a kníry. Parfémy, vůně, cokoliv tvůrčího, je hodně spojené s homosexualitou. A tak mne překvapilo, že jediný gay obrázek, který jsem v parfémové nahaté reklamě našla, je Tom of Finland pro État Libre d´Orange. Divné. Holky, přidejte!

Zdroj: Tom Of Finland.com

Primitivní estetika pračlověka

V záři ohně v jeskyni, žvýkaje kůži z mamuta, praženy byly jistě vzrušeny příchodem majitele největšího pazourku z rodu Havranů. Já to úplně neocením, ale určitě i divoši mají svoje obecenstvo. Vždyť I Hagrid má určitě holku. Chci se zeptat: kdo chce vidět Hagrida nahatého?

Trapas

Prostě trapas. Prvoplánově volající po senzaci a nic jiného v nich není. Chlapi jsou přehnaně vysvalení, vyretušovaní, extrémně štíhlí a mají holčičí pusy. Dokážete mi vysvětlit, proč mají na penisech naražené ty flakony? Fordovi a Jacobsovi by měla velká porota sebrat mobilní telefony a foťáky.

 

Vtipálci

Hezké to moc není, ale sranda ano. Putin je fake, ale ti dvase nachali vyfotit schválně a obdivuji odhodlání. Ale moc často to nedělejte, kluci, ať to nevyčichne.

 

Umění…kýč…rádoby umění?

Někdy se tvůrci tak strašně snaží, že hranici přepálí. A pak vzniknou rudo-fialové chlapské prciny a černobílé chobotnice, kdy se marně snažíte rozeznat, co je co za úd. Modrý Schwarzenegger. Nebo nechtěně srandovní interpretace umění. Jako obrázky ze střelnice a umění z Ikey. Ale nakonec…není to tak špatné.

Zdroj: www.ebay.com

ALAN, my LOVE

Každý, kdo sledoval seriál Good wife, miluje Eli Golda, Sheldona Coopera reklamní branže. Možná jste fotku už viděli, ale asi jste si mysleli, že jde jen o parodii (na YSL  naháče), jako v předešlém odstavci… ale nee, vůně Cumming skutečně existuje (vyrobená a prodáváaná v e-shopu zn. CB I hate perfume). Na Alanových stránkách si přečtěte o vůni víc. Parfém má hezké složení i dobré recenze, ale dnes se kocháme nahým tělíčkem ze sýrového těsta…

Zdroj: www.alancumming.com

 

No a u tohohle (nepřístupného!!!) videa už jsem se válela smíchy. Jenom nechápu, co nám to Alan nesměl ukázat, dokud jsem nepotvrdila svůj věk. Asi mi něco uniklo. Alan je ❤❤❤

Zdroj: www.alancumming.com

Harapes

Tato fotka sice neplňuje podmínku nahoty, ale jakoby se stalo. Vlastík Harapes je naprostá klasika české scény smyslnosti, tomu záviděl i Dalibor Janda. Jistě svou pověst pěstoval sám a je škoda, že železná opona mu nedovolila překročit hranice na západ. Ale jistě si ho všichni rádi připomene, taková fotka vždycky udělá radost: Vlastimil do elasťáků forever!

Zdroj: www.pinterest.com

No, tak se zase uklidníme, přestaneme snít a vrátíme se ke strojům a našim rodinám. Nezapomeňte, že nás čekají svátky a řádně se věnujte vánočnímu úklidu. Já už to mám taky naplánované.

Zdroj: www.pinterest.com

 

Tak co vy na ně? Líbí se vám?

Zdroje obrázků: jsou uvedené v popisku fotek

You may also like...

10 Responses

  1. Miruna napsal:

    Nahota ma baví, keď sa s ňou neplytvá. Keď sa používa ako korenie (bez okolkov, priznaná, ale len tam,kde to „bude chutiť“ a v primeranom množstve,aby ťa neobrala o chuťové kanáliky a impulz skúšať jedlo znova).Na tej mužskej ma baví v podstate všetko. Tu musím ale upresniť …všetko to, čím sa muž a mužské telo odlišuje od ženy (hrubosť a štruktúra kože, chlpy, svaly a ich náznak, hranatosť až hrmotná neohrabanosť postavy, istá dávka neatraktivity, až neestetičnosti v chúlostivých partiách…) Proste, akonáhle tam cítim snahu vyrovnať sa v kráse nahému ženskému telu, nebodaj mu konkurovať (upravenosť, uhladenosť, lesklá pleť porovnateľná so ženskou, do detailov vyrysovaná vyumelkovaná postava bez náznaku chĺpku), nebaví ma to, neoslovuje a namiesto upútania pozornosti na parfém to vo mne vyvoláva predstavu tých stoviek hodín v posilovni, kozmetických štúdiách s maskou na tvári….pri tých mladých chlapcoch to vo mne vyvoláva materské pudy (to odchlpovanie muselo bolieť..chudátenko) zmiešané s až kritickým pohľadom na ich matku 🙂 , že „sakra, niečo sa pri výchove posr…lo“.
    Čo sa týka samotnej fotografie, všimla som si, že ma to ťahá k detailu…krivka rameno-krk, prsia, rozšírenie hrudníku alebo brucho s ochlpením, vnútorná časť stehna….proste zbytok, či už je to tvár, celé telo alebo inkriminovanú časť si rada domyslím…..Ono všeobecne, niekedy stačí pohľad, dobre urobená fotka očí a cítiš, že nie je nahý len on, ale aj ty pri tom plagáte. A presne „vieš“ ako vyzerá a že ťa „vidí“.
    Nie nepodstatnou vecou je to, že to musí byť uveriteľný chlap. Proste taký, ktorý by v danom momente kľudne mohol vojsť do predajne. Ktorého môžeš vidieť pri vedľajšom stole v kaviarni….ktorého by si skrátka mohla mať. Ak ho propaguje vyumelkovaný neprirodzený hezoun so svalmi á la Arnold, tak predpokladať, že to jeho fluidum prenesieš vo fľaštičke domov je asi tak naivné ako predpokladať, že ti znamienko krásy na tvári zabezpečí kariéru Cindy Crawford. Takže aj svaly, aj „krása“, aj nahota áno…ale citlivo a s mierou.
    A ešte jedna vec….miešané páry. Beloška s černochom (Versace) ma doslova odpudzujú. Nepovažujem sa za rasistku, ale vo mne to spúšťa priam asexuálne pocity….slovo porno v tej chvíli prehluší všetky moje voňavé chute :)))))

    • Romana napsal:

      Ach, to je vyznání! Ano, mně se taky líbí uvěřitelní chlapi. Ale David Gandy je prostě… no, ale přesně vím, o čem píšeš: hrozně mne potěšilo, že manželka Davida Gandyho není nějaká přefiltrovaná krasavice, ale vlastně taková celkem normální ženská. Utvrdilo mne to v tom, že i on je ve skutečnosti normální chlap, co by mohl vejít do kavárny, a ne stín Boha na zemi, jak vypadá na fotkách…:)

  2. Lenka napsal:

    Vrta mi v hlave otazka: chlap s penisem na prvni fotce pouta na pansky parfem. Pro koho ta fotka je vlastne urcena? Pro muze, ktery ten parfem chce koupit??? To nema logiku. Takovou fotku bych dala k damskemu parfemu. Jenze me klouzaji oci k tomu penisu a vubec netusim, jaky parfem vubec propaguje. A nahata zenska u damskeho parfemu je pro lesby? Ale ty spis pouzivaji chlapske vune, ne? Teda aspon ty, co jsem mela moznost poznat.

    • Romana napsal:

      No, tak u těch pánských je to podle mne jasné: znám jen jednotky chlapů, co kupují vůně, jinak jim je pořizují ženské. Takže penis je tady pro nás, dámy! 🙂 Ale to platí u jiných penisů; konkrétně u téhle fotky šlo o něco úplně jiného: je to reminiscence na tu fotku nahoře – nápad YSL svléknout do naha dotažený do konce. Je to taková oslava osobnosti Yvese Saint Laurenta a jeho značky – parfém je M7, sedmý mužský parfém YSL a poslední, který byl spojený s Yvesem. Podrobně je to rozepsané v romhle článku: https://frangipani.cz/3-ysl-nude/

      Ale nahaté ženské u dámských parfémů: já fakt nevím, to je asi pro ty žensy, co si sebou vodí do parfumerie peneženku v kalhotách a snaží se jim vnuknout myšlenku, že s tou vůní budou vypadat stejně (vyretušovaně :D)…

  3. Mirka napsal:

    Za mňa vedie (a vždy viedol) Samuel 🙂

  4. Táňa napsal:

    Nie som puritánka , nemám náboženské predsudky a pekní chlapi sa mi páčia minimálne 40 rokov … ale v reklame o parfémoch sa mi nahí chlapi jednoducho nepáčia . A ak mám byť spravodlivá , ani nahotinky v ženskom vydaní mi akosi k voňam nesedia . Je toľko iných možností , ako vyjadriť krásu vone , tak prečo zrovna nahým telom ? A ak by to mal byť ten naj, naj , najlepší prejav vone , tak potom mám pocit , že v poslednom čase by mali pomaly všetky vone voňať rovnako , lebo skoro každá nová reklama na vone má v podtexte prejav nahého tela . Nahé ľudské telo je nádherné , ale voňa je voňa … Krásny voňavý deň !

    • Romana napsal:

      To je zajímavý názor, že jich je moc, s tím souhlasím – ale parfém mi připadá tak intimní, že mi to nahé tělo s tím hezky sedí. Pokud to není nějaká banální jablečná vodička s karamelem typu Armani, Ricci…a k tomu nějaká tůze zamyšlená nahotinka. Ovčem.

  5. Dušana napsal:

    Za mna, nahy muz uplne v pohode, ale presne ako na tej prvej fotke, nie v erotickej poze, iba tak, akoby ledabolo. A tiez..normalny muz. Nie s tym nakreslenym sixpackom. A nie ti sladki chalani. Ja chcem prosto chlapa, pokijne nech nie je dokonaly a ani prvoplanovy krasavec.
    A s tymi homosexualmi to mam podobne. Mozu byt prehnani. A aj tak su fajn.

    • Romana napsal:

      Já jsem četla „s nakresleným chcípáčkom“ – a to jsem chtěla opanovat, že žádného takového jsem vám sem nedala, v tomto směru jsem se snažila o samé výstavní kousky! 😀

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..