• Let’s go SHOPPING: Ferragamo s 80% slevou!

Milujete výprodeje značkových krámů? Oslovuje vás sleva 80%? Rozehřeje vás pomyšlení na hromadu ušetřených peněz, za které se budou dát nakoupit další a další značkové krámy? Tak dnes si tady užijete.


“Chci vůni na léto. Nechť je lehká a osvěžující, čistá jak ráno v zahradě a řízná jak caipirinha večer v baru na korze, hezká a ať u ní nemusím moc přemýšlet, jestli se hodí. Aby se líbila všem. A aby ji nenosil každý. Aby se dala bez potíží snést v horku. A ať to moc nestojí!”

fer_mini

Tohle je momentálně asi nejčastější požadavek, co od známých dostávám. A co odpovídám? Lidé jděte! Jděte a kupujte Tuscan Soul / Ferragamo, který se nějkým zázrakem ocitl loni v českých e-shopech v dávce nevídané a ještě se nevyprodal. KU-PUJ-TE, povídám!

Proč mluvím o zázraku? Tuscan Soul v roce 2013 skončil jako mainstreamová vůně. Flakon i název linie převzala exkluzívní kolekce, která se dnes prodává jen v buticích Ferragamo (a v KaDeWe a Le Bon Marché a Harrods). A tak se veškeré neprodané zásoby toho levného Tuscan Soulu musely vyprodat. OK. tomu rozumíme. Ale proč vyvolávám paniku? Protože po dvou letech se oblíbená vůně vrátila, a to exkluzivně na pulty Harrods, v ceně, která je poněkud …jiná. Pravda, v exkluzívní bandasce.

Takže buď si můžete pořídit 40ml od 139,-Kč nebo 125ml za 414,- v českých e-shopech, anebo ji můžete koupit v Harrods v baleni 800ml za nějakých 11.500,- Kč (300 liber). Četla jsem to po sobě dvakrát, žádné překlepy v těch číslovkách nemám. Česká nabídka tady a anglická tady.

Tuscan Soul / Ferragamo můžete klidně koupit naslepo, vždyť vzorek stojí pomalu jako celý flakon. Když se nebude líbit vám, určitě ho v rodině uplatníte, může nosit máma i táta, dcera i syn, a klidně i babička s dědou. Naprosto versatilní lehounká citrusovka s řízným bergamotem a trochou šedavého fíkového listí je zabalená v krásném pískovaném flakonu s víčkem z umělého jantaru, do kterého je vložen typický znak Ferragamo – gancino, háček z koňské výstroje.

Aniž bych komentovala vztah mezi kvalitou a cenou, čili když to bylo dobré&levné, proč to najednou má být drahé&dobré a odpustím si i kecy na téma “když to má značku, tak se prodá cokoliv” a nebudu mít ani blbé řeči o focení značkových blbin a log na instagram a facebook a vyzývám vás: Kupujte, dokud je skoro zadarmo!

podpis_ROM

 

You may also like...

6 Responses

  1. tuttobene napsal:

    Pravdu dí Romana, tentokrát se s klidným srdcem nechte vycukat a klikejte.

  2. Anonym napsal:

    Mám odkliknuto. Tři balení. A včera ještě dvě vůně. A jednoho medvěda. Hoďte na mě síííť! Au!!!!

    aangie

  3. eM napsal:

    to si piš, že mě to rozehřeje, páč jsem dostala šampon od tuttobene Tuscan Soul a chci na léto i tu vůni, díky za tip!!!! už si nedělám iluze, že vůbec někdy ušetřím 😀

  4. Claire napsal:

    Já ho miluju! Už mi dochází, myslím, že je čas doplnit zásoby!

  5. mirkau napsal:

    Ještě, že jsi mě varovala předem. Už vlastním jednu velkou flašku 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..