• BAKERS FEDERATION: Eau De Toast

Britská federace pekařů vyhlásila boj dietám bez chleba a sacharidů. Mimo edukační kampaně, která seznamovala s nutričními hodnotami tradičních britských toastů, se rozhodla dostat toast do módy. A když fashion, tak na mola! V září 2013 spatřila světlo módních ramp Eau de Toast, pekaři nechali k vůni nafotit reklamní fotky a spustili kampaň “Nechť se vrátí chleba do módy!”
banner2[1] Limitovaná edice 100 kusů stomililitrových flakonů zmizela mezi prvních 100 zájemců v giveaway na stránkách federace a tím vůně zmizela z trhu. A tak po téhle sympatické akci, kterou připravila partička nadšených a trochu střelených pekařů, zbyly chutné reklamní fotky a jedna zajímavá statistika. Věděli jste například, že 37,8% Britů snídá toast s fazolemi?
banner[1]
Nejoblíběnější přílohy ke snídaňovému toastu:

  1. Máslo nebo margarín 64%
  2. Sýr 58.9%
  3. Vajíčka 41.4%
  4. Džem 41.1%
  5. Pomerančová marmeláda 38.5%
  6. Baked beans 37.8%
  7. Drožďvá pomazánka marmite 30.5%
  8. Šunka 26.1%
  9. Burákové máslo 21.4%
  10. Med 20.5%

A přitom taková blbost, že?
podpis_ROM
Zdroj: http://www.bakersfederation.org.uk/eau-de-toast.html

Romana

Romana Granátová, niche perfume enthusiast, journalist, writer

3 Responses

  1. mirkau napsal:

    Jo jo, těžká jsou rána opilcova 😀

  2. Anonym napsal:

    Potřebuju parfém proti lásce k pečivu. Máš tam něco?

    • Bohužel, ale je to dobrý nápad.
      Já mám dnes pocit, že cokoliv, v čem je líh, nemůžu ani vidět, takže proti alkoholismu doporučuji obecně veškerou parfumerii.

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

%d bloggers like this: