• BAKERS FEDERATION: Eau De Toast
Britská federace pekařů vyhlásila boj dietám bez chleba a sacharidů. Mimo edukační kampaně, která seznamovala s nutričními hodnotami tradičních britských toastů, se rozhodla dostat toast do módy. A když fashion, tak na mola! V září 2013 spatřila světlo módních ramp Eau de Toast, pekaři nechali k vůni nafotit reklamní fotky a spustili kampaň “Nechť se vrátí chleba do módy!”
Limitovaná edice 100 kusů stomililitrových flakonů zmizela mezi prvních 100 zájemců v giveaway na stránkách federace a tím vůně zmizela z trhu. A tak po téhle sympatické akci, kterou připravila partička nadšených a trochu střelených pekařů, zbyly chutné reklamní fotky a jedna zajímavá statistika. Věděli jste například, že 37,8% Britů snídá toast s fazolemi?
Nejoblíběnější přílohy ke snídaňovému toastu:
- Máslo nebo margarín 64%
- Sýr 58.9%
- Vajíčka 41.4%
- Džem 41.1%
- Pomerančová marmeláda 38.5%
- Baked beans 37.8%
- Drožďvá pomazánka marmite 30.5%
- Šunka 26.1%
- Burákové máslo 21.4%
- Med 20.5%
A přitom taková blbost, že?
Zdroj: http://www.bakersfederation.org.uk/eau-de-toast.html
Jo jo, těžká jsou rána opilcova 😀
Potřebuju parfém proti lásce k pečivu. Máš tam něco?
Bohužel, ale je to dobrý nápad.
Já mám dnes pocit, že cokoliv, v čem je líh, nemůžu ani vidět, takže proti alkoholismu doporučuji obecně veškerou parfumerii.